19 أكتوبر 2014

ياريت الشر مايكون لسه معشش في الروح // بقلم وهيبة سكر

فريت أنا من شر كان بادي

في عينك وقلبك

هريت لما حسيت روحك

وشيطانك هوى بيك

وكان حبي وهوايا بيهنيك

كنت أراعيك أدفيك

كنت الوطن والأم والحضن

كنت الروح اللي حواليك بتراعيك

كنت الدعاء ليك في الفجر والليل أناديك

كنت العمر الحقيقي اللي انت عشته

كنت ادفيك في ليالي وحدتك وغربتك

كنت أدفي مخدتك واولع شمعتك

وقهوتك كنت قهوتك

ولما ركب شيطانك عقلك وروحك

فريت انا بيك

بالحب فريت

علشان في قلبي أبقيك وأخبيك

واحميك من شيطانك جوه قلبي

ولما شفت الخنجر في ايديك لقلبي جاي

هربت انا منك وهربت بيك

لسه انا بالحب عايشة وبيك

رغم البعاد

لسه عايشة بحبك وبيك

بس عمري مهما طال الزمن

عمري ما أرجع ليك

كرهت شيطانك وجنونك وغلك

لكن انا حبيت النور اللي جوه روحك

وهربت بيه وبيك

لسه انا عايشة بحبك وبيك

// بقلم وهيبة سكر //

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق